Exam Time..!

assalamualaikum & hello bloggers..
exam is just around the corner..



haaaaa! gelak la puas2...!!
mentang2 korg dah habes exam..
dah cuti..dah blk kampung..dah main ngn ayam itik kambeng lembu..
xcukup ngan tue hepy2 tgk movie, nur kasih, fast furious, pirate of the carribean la semua..
aku jugak kandas dgn incoming "missile" neh..huh..

xpa2..xkesah pun..hahaha..
pdhal jeles jugak...
nevermind..nanti aku exam, open book jahh..hahahaha...
xyah pening2...pastu cuti sebulan...

skrg, korg cakap...

A : eh, blom exam lg? ktarg dah cuti dah pun..

nnt aku cakap...

ME : eh? dah abes cuti? aku baru nak cuti sebulan..wahaha..

tapi..bg yg cuti smpi september tue, tahniah la sbb cuti lama..
tp takziah la sbb lambat abes course..huhuhuh...

middle of june kot aku start exam...
skrg nie ada last assignment ja la..
smua 3 paper.. 40% 40% and 30%...


btw, aku ngn membe2 akan pindah this sunday..dah dpt rumah...
dkt ja ngn umah skrg.,tp luar campus village...
alhamdulillah.. :)
see ya peeps!


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sekadar Tulisan